BILATU

otsaila 20, 2020

JESUS MARI ELEJALDE HIL DA

Jesus Mari Elejalde hil dela jakinarazi dit Cristinak eta lehen unean ez dut erreakzionatu ahal izan. Zentzuak oro bapatean geratu izan balirako sentsazioak gainezkatu nau. Jesus Mari hil? Gizon aparta... irten zait erantzun gisa , galeraren neurria artean antzeman ezinik. Eta goian bego gaineratu dut, automata batek egin izan bailuen. 

Jesus Mari aramaixoarra joan zaigu. Saturralde baserriko abade langilea desagertu da gure artetik eta kulturalki zer hutsune utzi digun zehaztea ezina bada ere, hura betetzeko lan asko egin beharko da. Aramaioko entziklopedia bizia izan da Jesus Mari, ibarreko historiaren artilun gehienen deszifratzailea. Jesus Marik bide egin zuen historia aramaixoarrean zehar eta bidelagun askori eskaini zien eskua bidezidorretatik barrena elkarrekin aritzeko. Bultzagile, animatzaile, zorrotz, bero eta hurbila. Eta, nik behintzat, laguna izan dut, aholkulari baliotsua.


Heriotzaren albistearekin batera “goian bego” automatikoa atera zaidala idatzi dut lehen eta orain lasaixeago ausartzen naiz adieraztera Jesus Marik aurrerantzean bere goiko toki horretan izango duela egoitza, fisikoki inon ez dagoen leku zabal horretan, beren herriaren aldeko ahaleginean eskukada bat maitasun inbertitu duten gizon-emakumeek berezko argiz dirauten espazio ukiezin horretan, eternaltasunaren zutabeak darakuskien eremu kuttunean.

Beti arte Jesus Mari, besarkada batekin!

Argazkiak: JMVM

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina