BILATU

otsaila 24, 2020

ASTIA EZ DA DESAGERTU


Bernardo Atxagarenganako nire miresmena ez da gaurkoa. Aspaldi-aspaldi egin genuen bat bidean eta goi mailakotzat daukat bere literatura. Askotan esan dut merezi izan duela nire burua euskalduntzea, beste zenbait satisfakzioren artean Bernardoren literatura sortzezko hizkuntzan irakurtzearren. 

Orain hurrengoan piztu zait berarekiko desadostasun itzal txiki bat -gutiz garrantzi gabea gure egitura animikoan- Bilboko egunkari baterako elkarrizketa irakurri diodanean. Asteasuarrak zioen: astia desagertu da, astiematerako denbora, alperrik galtzekoa...Eta kexu azaltzen zen, denbora berebil batekin alderatzen zuelarik. 

Nik uste dut gizakiak denbora librea galdu beharrean, hainbat eta hainbat kasutan gizakia bera dela galdu dena. Denbora hortxe dago, gure zain, eta gure ondoan segitzeko gogoarekin. Iruditzen zait gizon emakumeok burua ezkutatu dugula balizko denbora libreari beldur, eta mundu artifizioso bat eraiki da, geure itaun artegatuentzako denetariko erantzun faltsuak eskaintzen dituena.

Baina astia ez da desagertu, eta nork bere ondratasun baikorretik balia dezake aukera egiazko denbora espazio zoragarria sorrarazteko. Begiak itxi eta aurrera egin, aurreiritzi guztiak ahaztuz; horixe dugu lehen urratsa astian libreak izateko.


Argazkia: Euskonews

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina