Euskaltelen bezero berreskurapena eta lapurreta baten kronika dei niezaioke gaurko idazkiñoari. Eta idaztera jarri banaiz bezero/sustatzaile/sufritzaile izan naizenaren duintasunean jota sentitu naizelako da. Aurreratzen dut, sartuta gauden merkatal-harremanetako zurrunbiloan ohituta nagoela edozein astakeriatarako. Baina...
Telebistatik ematen ari den aipatu enpresaren
iragarpen batek arreta irabazita - eta duela urte mordotik haren bezero
naizenez- deitu nuen enpresaren bezero-sailari adieraziz, zerbitzu
berdinarengatik hilero ordaintzen dudana gehiago dela iragarkian
eskainitakoarekin alderatuta. Lineaz beste aldeko ahotsak erantzun zuenez
iragarkikoa bezero berrientzat bakarrik zela. Arranopola!
Unean hartu nuen erabakia orain arteko
merkatal-harremana eteteko. Adarra jotze hutsez gain, telefonoaren beste
muturrekoaren ihardespena higuingarri bezain narrasa iruditu zitzaidan.
Euskalteli nire erabakiaren berri eman eta segituan deiak hasi ziren “bezeroak
berreskuratzeko sail” batetik... baldintza ekonomiko berriak eskainiz.
Medikuntza prebentiboa - mantenu
prebentiboaren antzera- aurretik egin behar da, zorneak gorputza inbadituko ez
badu, edo makina zatitan eroriko ez bada. Zalantzarik ez, Euskaltelek bezeroa
zainduko balu berreskuratze-zerbitzukoek lan gutxiago edukiko lukete.
Oraingo eskaintzaren “Kaixo pepino”ren ordez,
beraz, nirea “Agur Ben Hur” izan da.
(Oharra: suposatzen dut oraingo hornitzailearen
jokaera antzerakoa izango dela)
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina