BILATU

ekaina 03, 2019

HOGEITABOST URTE BARRU



Hitzordu bat daukat. Ez dakidana da agertuko ote naizen, ez baitago nire esku. Huts egiten badut, barka nazatela nirekin elkartu behar zirenek, nire borondateak haiekin egotera baininderaman... baina gizakiak proposatzen du eta Jainkoak (edo naturak) erabaki. Egia esan ez nuke nire lagunekin gaizki geratu nahi baina hitzorduaren nolakotasunei erreparatuz huts egingo dudala iruditzen zait. Bada ez bada ere, abisatu egiten dut jada, unea iritsita ezina gerta bailekidake. 

Aurreko urteetan bezala, Umezaintzako haur nagusiak izan nituen lehengo astean solaskide. Euren herriari buruzko bilakaera izan genuen mintzagaia, historia aurreko garai ilun bezain erakargarritik gaur egunera artekora. Gustura ibili nintzen, ikasle aplikatu eta jakin minak baitira, eta zehazkizun horietako ikasgelak bisitatu ahal izatea niretzat luxua da, neskato-mutikoen ezagutza mailara jaitsi beharrak haurtzarora itzultzea ahalbidetzen baitu - egiten ari zarenaren kontzientzia izanez gero, noski. 

Gauza da, ikasgelan geundenok erronka ipini geniola elkarri, eta hogeita bost urte barruko herriak zein itxura izango duen eta bilakaera onerako ala txarrerako izan den iritziak elkar trukatzeko konpromisoa hartu genuen. Baina, uste dut, lehia-merkatura irtetear dauden bihar etziko emakume eta gizon hauei Miren eta Marta andereñoek azaldu beharko dietela hitzordura ez agertzearen nire hutsa. Dena den, kontuan izan dezatela ni han eurekin ez egoteak ez duela bat ere axolarik. Mende laurdeneko hiri-bilakaera positiboa ziurtatu ahal izatea da garrantzitsuena, protagonista aktiboak gaur nire aurrean eserita eduki ditudan umeak izan direla frogatzearekin batera. Gainera, horietako bat 2044ko alkatea bada, asmatu egin dugu gure apustuan, ehuneko ehunean! Bikain.

Argazkia: JMVM

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina