BILATU

uztaila 22, 2019

JOSE MARI ORMAETXEA OROITUZ


Bere oporretan ezagutu nuen Jose Mari, 1970ean, Sanabriako Lakuan. Ni Montelarreinan nengoen uda hartan milizietan, eta asteburu batean lakuako ertzeetatik paseatzen nenbilela egin nuen topo,  Jose Mari, bere emazte Maite eta Emilio Zeziaga eta Mari Ezkurra koinatu-koinatarekin. Hogei urteko mukizu bat nintzen eta gogoratzen dut Ormaetxeak era guztietako galderekin josi ninduela arratsalde amaituezina iruditu zitzaidan hartan. Oso ezeroso sentitu nintzen.

Berrogeita hamar urte eman dira, ia-ia, ordudanik eta denbora tarte luze horretan nolabaiteko elkar ezagutza ongarritu genuen Jose Mari eta biok. Hori bai, bere estiloari eutsiz, beti irabazi ninduen itaunen kopuruan, etengabe baitzegoen jakin min. 2008an, ordea, galderak nik egitea proposatu nion eta ondoan irakur daitekeen elkarrizketa egin genuen, lehenik Euskonews aldizkarian eta gero “Badok hamairu” nire liburuan argitaratuta.

Azaldu behar dut, birritan bildu ginela... galdera berdinen bueltan. Gertatu zen, bideoz grabatutako lehen solasaldia transkribitu eta bidali nionean ez bide zela Ormaetxea bere azalpenekin komodo sentitu, gordinegiak iruditu zitzaizkion, eta bigarren aukera eskatu zidan, erantzunetan tentuz ibiltzeko. Ordurako Fagor-en egoera txarra usaindu egiten zen kalean.
Jose Mari: eskerrik asko, zure adiskidetasunarengatik. Beti arte.
Oharra: Bigarren elkarrizketa argitaratu genuen, noski. Lehena ondo gordeta daukat. Eta lagun bati zor zaion zintzotasunarengatik, ez dut inoiz publikatuko.


CASTELLANO
 
 Argazkia: Euskonews (Ekain)

 



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina