BILATU

martxoa 04, 2019

BOTERE ETA AGINTARITZA


San Prudentzio eguna baino lehen zurrunbiloak irentsiko ez bagaitu deskonektatzeari ekin behar zaio, azkar. Egia esatera, nik aspaldi itzali nuen inorako argitasunik eskaintzen ez duen politika-aparailu transmisorea eta konbentzimenduzko logikari helduko diot oraingoan ere apirilaren 28ko hitzorduan. 


Boterera igoko diren agintariak zein agintaritza motak gidatuko dituen izan beharko genuke gogoan hautesleok gure botoa kutxara sartu baino lehen, izan ere argibideetako bat, boterera igo nahi dutenen agintaritza-estiloa da. Boterea eskuratu gura dutenen agintaritza pribatua nolakoa den eta hautagaiaren esparru pribatuko baloreak zein neurritan balora daitezkeen eduki behar dira presente beti.

Nolako agintaritza pribatua halako botere publikoa gertatzen da, eta kandidatoaren esfera pribatuak hanka azpitik pasatzen baditu etikaren gutxieneko printzipioak... nola arraio fidatuko naiz ni tipo horretaz? Protagonismo soziala egiatasun pribatutik erdietsi behar da eta ez gezur eta engainu jarraikitik, ezin baita etika publikoa eta pribatua banandu. 

Aukera politiko desberdinen artetik garbi asko antzeman daiteke nortzuek muzin egiten dioten egiari, esparru pribatua lehenetsiz kolektiboaren onuraren aurretik. Nik behintzat horrela ikusten dut.

 Argazkia: Tere Anda

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina