BILATU

urria 15, 2018

NAZIONALISMO BAZTERTZAILEAK


Aspaldi egin nuen promesa nire idazkietan ahalik eta gutxien azalduko nuela bizimodu arruntak sarritan sorrarazten didan haserre eta esne txarra. Baina ez naiz harrizkoa eta nik nahi baino gehiagotan inguratzen nau amorruak,  ikusten, entzuten eta irakurtzen dudanaz. Eta badakit hori ez dela ona osasunentzat (batez ere nirearentzat) 

Oraingoan nazionalismoarekin nator, komunikabideek -batez ere “optica supraterritoriala”ren perspektiba kamustu eta ortodoxo akabatzailetik dabiltzanek- zerbitzatzen dizkiguten albisteetako eguneroko gaia bihurtu dena, Kataluniako gorabeherak direla eta.

Ezetz, ez nagoela ados! Nazionalismo baztertzaile eta besteekiko okupatzailea zeuena dela! Nazionalismo ez baztertzailea ez da sekula NAZI izan. Eta, aitzitik “periferikoak” zapaltzera doazenak zeharo sartzen dira kategoria horretan. Historiak hamaika adibide eskaintzen dizkigu: kruzadak, Amerikako konkista, trentaiseiseko kolpe armatu frankista eta abar.  

Nire baitan ez dut konprenitzen espainiarrak gorrotatzea euskaldun bizi nahi izateagatik. Inondik ere ez! Hau ez baduzu ulertzen, zeu zara nazia.

Argazkia: Tere Anda

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina