BILATU

abendua 15, 2019

MUNILLA, QUO VADIS?


Munillaren jarrera atzerakoi eta kezkagarriarekin bat ez datozen mila bat kristau Arantzazuko santutegira biltzen
ziren bitartean, Gipuzkoako gotzaindegiaren titularrak “una de reliquias” eskaintzen zuen Artzai Ona bere gotorlekuan. Eliztarrak elkarrekiko hurbiltasun bero konprometituaren aldeko erregua egiten ari zirela, Gipuzkoako elizaburuak erlikia batzuen opari loerazle zentzugabearekin erantzuten zuen.

Munillarengandik bi mila argi-urtetara nagoela aitortuta, euskal eliza katolikoaren eguneko hierarkiari ezetz borobila eman behar diot nire txikitasunetik. Ez naiz egokiena kritika egiteko, hori badakit, elizarekin lotzen ninduen zilbor-este gaixobera arras blokeatu baitzidan hierarkia horrek. Ez nintzen sentitu indarrekin barrundik aurre egiteko, eta kanpaina-denda kanpoan jarri nuen aspaldi, denbora hobeen zain.

Hala ere, egokiena ez naizela ezagutu arren, Munilla kristauentzako arrisku bat dela oihukatu nahi dut, ozen eta garbi. Eta Abaitua, Setien, Pagola, Agirre eta beste teologo pentsalarien idazkiekin jarraituko dudala agintzen dut, petralkeria munillakoi ororen gainetik.


Argazkia: JMVM

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina