BILATU

otsaila 04, 2019

NI EZ NAIZ GARA


Baina Gararekin nago, bera modu zikinez erasotzen dutenean ni ere kolpatzen nautelako. Hogei urte inguru eman dira Garzonen erresoluzio lotsagarri eta tranpaz josia ezagutu genuenetik. Justiziaren paladin herrena dugun epaile mediatiko zinbulu-zanbulugarriak erabaki sinestezina hartu zuenean auskalo zein goi aginduri jarraitzen zion eta zein tekla sakatu zuen, polizia ustelkorrak eta lau politiko erok -Aznar barne- bakarrik ontzat eman zuten diktamena aldarrikatzeko. Eta ez naiz okertzen Garzonen herrenkuraz, Villarejorenganako harreman isilak ekarri baitio hankamotzaren defizit etikoa.

Ni ez naiz Gara, baina min nago berriz ere euskal prentsa belaunikatu erazi nahi izan dutelako. Inongo ahots gidariren kontsignei jaramonik egin gabe berrogeita bost urtez ihardun dudalarik, euskal prentsako langilea naiz, Gara eta Egin baino lehenagokoa, eta orain Gararen kontrako ebazpenean ni ere jipoitu naute. Horregatik indar guztiekin salatzen dut euskal egunkariari egindako eraso berria. Ez da azkena izango, hori ziur; horregatik, lerro batzuk idazteko gai naizen bitartean, erasotuek beraiekin edukiko naute.
 Argazkia: JMVM

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina