BILATU

abuztua 20, 2018

GOTZAINAK ETA NIHILISTAK GIZAKIAK DIRA


Hamabost bat urte izango dira lehen egiaztapen borobila egin nuela. Begira: lagun batzuen ezkontza zen. Elizkizuna bi gotzainek burutu zuten, bata katolikoa ebangelista bestea. Bazkarian txiza egiteko gogoa etorri zitzaidan eta hara noa, komunera. Eta norekin topo egin? Gotzain katolikoarekin, ni bezala ormara begira bere betebehar fisikoari aukera ematen ari. Elkarri begira egin gabe, "Kontxo, gotzainak ere gizakiak dira!" atera zitzaidan ozen.

Aurreko astean beste egiaztapen adierazgarriarekin aberastu nuen nire eskarmentua. Marxista, troskista, leninista faseetatik iragan ostean azken urteotan nihilista bihurtu zaigun txikitako adiskide bat ikusi nuen Zeledon Txikiko egunean, Plaza Berriko stand baten aurrean ilara egiten ari, umeentzat merkatal elkarte bat doan banatzen ari zen txutxeak eskuratu asmoz. "Jode! - pentsatu nuen- nihilistak ere gizaki hutsak ditugu, kontraesanez beteak"

Argazkia: JMVM

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina