BILATU

uztaila 16, 2018

SENTIMENDUETARA AINGURATUTA


Nire bizitzaren lehen aldiz ospitalizatu behar izan naute. Orain arte kirofanoko giroa eleberri eta pelikulen bitartez bakarrik ezagutzen nuen, baina iragan astean zuzeneko konexioan jarri naute anestesiarekin eta ebakuntzaren osteko suspertzea nire baitan frogatu dut. Ez da ezer larria izan baina esperientzia txiki honen kariaz pertsonon hauskortasunari buruzko  hausnarketa xehe bat piztu da ostera nire baitan. 

Ez gara ezer, nahasi kimiko bat baizik, sentimendu batzuetan ainguratuta.  Eta formula kimikoen katean eragile arrotzen batek ikutzen duenean eraikin fisikoa dardaran jartzen da, erortze osoaren arriskuarekin. Auskalo nola sortu zen bizia! Auskalo zenbat konposaketa eta erreakzio desberdin eman behar izan diren, garenera heltzeko. Eta suposatzen dut katea ez dela amaitu eta prozesu ebolutiboan segitzen dugula. 

Baina sentimenduak? Emozioak? Nola sortu ziren ez dakidan arren, konbentzituta nago eurak direla gure azkarria eta ez dagoela euren kontrako elementu ezabatzailerik. Xume-xume esanda, horiei esker bizi gara. Gainerakoa kimika da.

Argazkia: JMVM

2 iruzkin:

  1. Arratsaldeon! Sentitzen det esperientzia hori pasatu izatea baina pozten naiz esaten dezun bezala ondo zaudela.
    Besarkada bat
    Bego

    ErantzunEzabatu