BILATU

lunes, 27 de abril de 2015

AHTren HIL EZKILAK?



Goiburu arriskutsu samarra aukeratu dudanik ez du inortxok zalantzan jarriko, hil ezkilak jotzeko, aurrenik, gorpua eduki behar baitugu, hots, norbait bizidunen artetik betiko joan deneko egiaztapena eman behar da. Eta hori, noski, ez da oraindik gure mamu ulertezinaren kasuan gertatu, baina badirudi - bidaltzen diren eta iristen zaizkigun seinaleen arabera- AHT larri zauritua dagoela. 

Tren horren kariaz, Euskal Herriko ingurunea garapen eroaren arrastoak pairatu ondoren - itsua ez da bakarrik ikusten ez duena, ikusi nahi ez duena ere baizik- zirkulu politiko "erantzule" batzuetatik "etorkizuneko belaunaldientzako hipoteka gaindiezina"z mintzatzen zaigu. Arranopola! Ez dago gaizki.

AHTren premia euskal gizarteak inoiz aldarrikatu ez zuenean - areago, sektore gehienetan kontra egon ginenean- aurrerantzeko ihes ekonomiko zentzugabetik,  haren zergatikako eta zertarakoa inortxok erakutsi ez zigun egitasmo faraonikoa inposatu zitzaigun. Orain, berriz, gehiegizko gastutzat hartzen ari dira abiadura gero eta motelagoa eramango bide lukeen proiektua. Inoiz ez da berandu, baina... 

Dagoeneko, hipoteka sinatu egin da eta etorkizuneko belaunaldiek jasan egingo dute, kasurik hoberenean inoiz gauzatuko ez den trena bultzatu dutenen interes interesatu ala inozo sinplearen ondorioa. Eta etorriko diren belaunaldi horiek oraingoaren zentzugabetasunaz mintzatuko dira.

AHTri buruz gehiago:










 

1 comentario:

  1. Txetxu Aurrekoetxeak idazten du:
    "Este es un tema que empezó mal (sin información del proyecto, sin EIA y un largo etc.). Posteriormente el PNV, PSOE y PP, se posicionaron a favor, planteando incluso el adelantar presupuesto a deducir del CUPO. Por tanto se ha avanzado en las obras por lo que no se si sería conveniente paralizar para siempre la obra, ahora bien, dada la situación al norte y al sur, con fechas a muy largo plazo, por tanto entiendo que había que compasar la obra de acuerdo con las necesidades reales del País, es decir, las obras habría que ejecutarlas poco a poco. Y todo ello, pensando en el establecimiento de UN TREN SOCIAL, que yo suelo decir, EL METROPOLITANO DE EUSKALHERRIA"

    ResponderEliminar