BILATU

abuztua 29, 2016

UDARAKO ETA BAKARKA



Bizikletak udarako direla idatzi zuen Fernando Fernan Gomezek aspaldi. Halako zerbait ere adierazi zuen Miguel Delibesek. Eta horrela pentsatzen nuen nik abuztu honetako goiz sargoritsu batean,  mendiko txirrinduan bidexka aldapatsu eta narraz beteriko batetik gora nindoala. Egia esateko, duela hamabost bat urtera arte ez naiz ziklismo-zale aktibo izan eta orain ere udako hilak aprobetxatzen ditut pedalen bitartez gorputzari astindutxoren bat emateko. Ezer gutxi, edozein modutan. Baina, dena den,  gero eta gutxiago, gorputzaren ajeak nabarmenagoak baitira urteetan barrena egiten den neurrian. 

Horregatik, udako goizetan bizikletaren gainera igo naizenean beste egiaztapen batez ohartu naiz: nire adinean eta praktikatzaile apal-apaltxoa naizela kontuan izanda, bizikletaren gaineko ibilaldiak bakardadean egin behar ditut. Osterantzean, talde dinamikari jarraitu nahi izanez gero, gibela ahotik atera dakidake ... eta ez nago ni halako sufrimendutarako. Beraz, udarako eta bakarka.

Argazkia: JMVM

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina