BILATU

uztaila 20, 2015

NI, ZER IZANGO NAIZ?



Handitzen nintzenerako nire iragarpenak ez nituen handitu nintzen arte ezagutu. Esan nahi dut ez ninduela sekula ezelako bokaziok erakarri eta nire lanbidetik nondik bideratuko nintzen ezezaguna izan zitzaidan 1967ko irailaren goiz eguzkitsu batean ESTEn matrikulatu arte. 

Irakurgai aproposak erabili nituen arren - oraindik, adibidez, nire bibliotekan daukat "Yo qué seré" liburuxka, teorian behintzat bokazioa aurkitzen nerabeoi lagungarri gertatu behar zitzaigun gida- itsu moduan ibili nintzen nirea topatzen. Nahiz eta denetariko pistak eskaini zizkidan liburu hark nirekin ez zihoan nire burua apaiz, mediku, ingienari, negozio gizon, epaile, maisu ... bilakatzea, testuaren egileak aztertutako profesio batzuk aipatzearren.

Bitxia da, erregimen faxista militarista pairatzen bagenuen ere, liburuak ez zuela pistarik ematen militarra edo politiko bihurtzeko ezinbesteko nolakotasunez. Arrazoia da, zirkulu itxi haietarako bokazio baino gehiago kaudilloaren bedeinkapen sakrosantoa behar zela, eta hori ez zen liburuetatik eskuratzen. 

Gaurko gaztetxoek militar eta politiko bilakatzeko aukerak eskura dituztela ikusita, argiagoa al da orain horien balizko "Ni, zer izango naiz?" zalantzagarriaren erantzuna?

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina