BILATU

abendua 01, 2014

ONDO ERE EGIN DUGU ZERBAIT



Ohituta gaude albiste txar eta desmoralizanteak irakurri, entzun eta ikustera. Nik ere, txoko honetan, kantxa zabala ematen diet soslai negatiboko berriei, zabalegia agian, eta batzuetan damutu egin naiz, inguratzen gaituen munduak irribarrerako aukera gutxi eskaintzen dituela ongi barneratua dudan arren. 

 Gauza jakina da osasunak ez duela espaziorik saltzen medioetan. Tragediak eta iluntasunak askoz ongarrituagoak dituzte albistegietako titularrak eta horiekin elikatzen zaigu etengabe, gero eta desinformazio sakonagotik.  

Baina arretaz begiratzen badiogu inguruari, itxaropentsuak izateko arrazoiak badirela aitortu behar dugu. Gure gizartean dena ez da kolore grisekoa eta errealitate koloretsua ere antzeman daiteke zenbait perspektibatik begiratuta. Adibidez, gazte mordo bat bere etorkizuna prestatzen badakiela erakusten ari zaigu eta horrek pentsarazten dit azken berrogei urteotan ondo ere egin dugula zerbait.

Euskal gizartearen konportamentu seinaleak intentsitate eta zentzu desberdinetakoak diren arren, nik artilunetan argi gehiago ikusten dut eta aldeko sentsazio horrekin geratzen naiz. Baikortasunetik bakarrik egin daiteke aurrera eta urrats sendoak emateko gure herria inoizko plataformarik hoberenaren jabea da. Itxaropen osoa daukat atzetik datozenengan.

Argazkiak: Tere Anda

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina